24h購物| | PChome| 登入
2010-02-23 23:30:54| 人氣129| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

/ 愚人日記(1) \

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

重新適應另一個人好難 要適應巨既體味 巨既習慣 彼此既愛好 共同既話題

一諗到就吾敢試!或者系因為習慣 前一段感情才拖拖拉拉了4年

依家特別抗拒別人既親近 SORRY

今晚同農婆傾計 我地傾下傾下,原來我地都有佐想翻NanNing既諗法

巨系自從過年翻佐屋企后 我系自從翻去聚會之后

出來甘多年 我地都第一次有佐想翻去既諗法 呵呵 八婆娟都話呢兩年會回去

我開始動心喇 不過依家未系時候 時機未到~

期待我地大家有甘既一日系NanNing重逢 翻到我地既地方 哈哈(莫名其妙興奮)

Shunde,有太多既吾开心 太多既吾理解

我記得當年韋東離開Shunde個陣 我堅決留下來 決心要將自己融入呢個地方

信心澎湃的 吾要再翻NanNing

當時根本無諗到 我竟然有一日竟然想翻去 想翻去喇。。。感慨萬千!(自己有時好感性,呵呵) 

今晚去佐打羽毛球 出佐成身汗 好舒服 好relax

愛上運動!!!第晚繼續~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

台長: ˊMini__K°
人氣(129) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 生活 § 點滴...ペ |
此分類下一篇:如果這就是愛情
此分類上一篇:黑名單。SHIT。

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文