24h購物| | PChome| 登入
2006-09-11 08:07:50| 人氣84| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

ゞ 快活◈假 期◈

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴日雖然天氣吾系好好 吹起D風涼浸浸

哇…D風吹到我不停甘流鼻水…

但我同老公好開心

我地上完網之後 去逛步行街啦、新世界啦…

^_^……

行完之後 我地又一齊去食自助既日本料理

哇…好正吖 食到我地怕吖

食完之後出黎 真系越夜越凍吖

所以專登陪老公買件衫 本黎都以為買件平平地

既擋下風架咋 點知街邊檔仲貴過專賣店 暈…

吾知乜世界!!!!

後尾我地系I.P買佐件 老公著起身好型仔哇…

嘻嘻…偷笑中…

假期過完喇 要重新投入1.周既工作喇

老公話齋-----吾做野,無錢錢架喇!!!

嗯…加油! 努力做野~~~~~

台長: ˊMini__K°
人氣(84) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: ♫* 我の真♥,在你手♥  |
此分類下一篇:○。期待10.1〝
此分類上一篇:▫+ 天氣.Rains ღ

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文