24h購物| | PChome| 登入
2007-09-22 15:34:11| 人氣41| 回應1 | 上一篇

神奇司機

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日搭的士帶Lafite去愛護動物協會打針,回程時遇到一個有趣的士司機。
司機見我帶住隻狗,就問左我好多關於狗狗的問題。我同佢講我原本都有一隻狗,可惜死左,佢聽完之後竟然流眼淚,我望住佢唔知講咩好,佢同我講佢一個好感性的人,我話咁係好事,人生先有味道,如果唔係個人會好冷漠。

就係咁,我地打開左話閘。佢忽然問我,你覺你咩係生命,我唔知佢想聽咩,我亦唔想同佢講人生哲理,所以我同講生命就係識行識走,例如我同我隻都係有生命嘅野。佢聽完就話︰生命唔在乎長短,生命唔在乎貧與富,生命究竟在乎什麼呢?生命在乎於你有沒有參與,有沒有付出與接受。我諗司機係想回應番我講,我隻狗死時我好傷心,但我回想起同佢一齊時,我覺得好快樂。

過左一陣,司機又講︰之前一個月有好多家庭倫常慘案,於是我做左一個研究,關於婚姻,以前我細個一直都唔知咩叫婚姻,就算到左自己有左婚姻,都唔知咩叫真正的婚姻,直到現在。我發現以前的婚姻係結合兩個家庭、兩個宗族,甚至係一種買賣,現在的婚姻,係由兩個唔同成長背景的人,希望共同建立一個家才有婚姻。所以通常結婚的人有兩種組合,一係就個性相近,一係就個性相反……

司機問︰你知唔知結婚同一間屋好有關,一間屋同一個家有咩唔同?
我說︰一間屋就是一個地方,你可以住,一個家係有關懷同愛的地方。
司機︰我覺得一個家最起碼有三樣野,一係感情、二係溫暖、三係支持,缺一不可,有左呢三樣野,就算住一間容容爛爛的屋都係一個家,如果冇左呢幾樣野,就算你間屋係用金用玉去砌都只會係一間屋。D人成日話,我為左你做乜做乜,其實唔係為對方做乜做乜,而係為呢家做乜,係為大家做。D人成日話為人做野,係希望人地回報自己……

司機︰我花左二十年時間研究為什麼人要受教育?
我︰你讀書個段時間研究?
司機︰唔係,係我出黎做野之後先研究。我覺得讀書係有兩個層面,一係實用層面,另一係理想層面……實用層面係社會用作將人分流分級,理想層面係人通過知識,係人生或理想達到更高層次……

我︰其實你係唔係有副業寫文章架?
司機︰唔係啦,我淨係鍾意寫,寫完我就燒左佢,記係呢度(指住自己個腦)。
我︰咁你做司機悶唔悶?
司機︰睇下你鍾唔鍾意自己份工lor,我就鍾意。我鍾意同人傾計,你會唔會覺得呢個司機咁架,同我講埋D咁嘅野!
我︰唔會呀,講下冇咁悶!(我心諗如果你同我講政治我就死喇,好彩你講呢D。)

司機同講我左好多野,我最認同就係︰「一個家最起碼有三樣野,一係感情、二係溫暖、三係支持,缺一不可,有左呢三樣野,就算住一間容容爛爛的屋都係一個家。」

台長: Man
人氣(41) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

Dee
真的希望﹐我的屋﹐在這一刻﹐能被你對我的愛充滿,感覺到你的溫暖﹐得到你的支持﹐變成一個家.
2007-10-04 03:11:57
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文