24h購物| | PChome| 登入
2004-07-12 23:37:24| 人氣79| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

精彩的一星期

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期一同左爸b食飯,點解呢?因為要聽佢講佢有幾happy囉~~我又再一次無奈地“鄧”佢開心喇。無論男定女都好,最重要係有自信,無信心就咩都做唔到,如果係咁既話,我寧願你連諗都唔好諗喇。明唔明呀?就黎俾你激死喇,女人~~!
星期四大碌打黎約食飯,好耐無見喇。今次既印象好左喎,at least你只係講左一句咸濕野,其餘時間你都好正經,著左老西係唔同d!嘩!!兩個鐘lunch time呀!好羨慕 @.@,我都要為公司既同事爭取兩小時午膳時間,並拒絕為老淫豬買餿!
星期五去左k lunch (again~!),我地都只係想俾機會娜姐最後一撃je~係我唔岩,每次拎咪都笑,又唱唔出。夜晚同cherie & connie去亞貓地攤食野,之後淨番我同cherie去blue到飲野,仲叫埋啷啷join我地tim。之後帶左我地去“酒廊”,好彩無位,途中撞到王奕,finally到訪after school,真係幾得意,不過仍然覺得好拘束,邊有人係咁光既班房到飲野架。歸家,媽咪黑面,高招,希望有一日我會好似佢咁醒目。
星期六去camp,又係梅窩,不過今次近碼頭,都ok方便。做咩成個梅窩都係嶺南人架,LU book左成個島黎學校旅行咩?估唔到學校舉辦d咁筍既暑期活動喎!唗哂唗哂!海水時凍時熱,又好多泡,好似好污糟喎,不過好開心可以見到雨後彩虹,企係個海到睇彩虹好靚,當時諗到既只係張韶涵既歌,一首好好既歌,唔通表示我好快會搵到呢道彩虹?夜晚淋住大雨BBQ,哈,很好的體驗!夜深坐係沙灘同esther講電話,望住兩個傻佬玩飛碟,幾好feel呀。度假屋仲有一隻四蹄踏雪tim,佢俾我摸到訓哂地,反哂身咁呀,好想抱左佢番屋企!第二朝最早起身果個竟然係我,早上既沙灘都好吸引,雖然好曬,不過好舒服,單獨望海都唔係唔好je,其實咪仲自在!望向海灘既某一角…..其實心情仲未平伏。淆底獸再現江湖,亞叔你揸穩d隻船得唔得呀,前世做海盜架?
番屋企見到BB黎左,佢嗲死人喇,不過睡醒後既佢,好恐怖,好憎BB!

台長: 金魚BB
人氣(79) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 家庭生活(育兒、親子關係、婚姻)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文