24h購物| | PChome| 登入
2004-07-04 17:35:07| 人氣93| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

眠吧!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

7月1日成為左香港人最重要既日子(對某些人黎講),明明係國慶日,變左反映民主訴求既大日子。其實都有諗過去遊行,不過實在太熱喇,而且我既1st priority係買野,所以….無去到!於是當日既節目就變左跟Mei姐&媽媽行街同埋游夜水,九龍公園個泳池好多差差呀,唔通佢地真係當左果到係浴池?游完水去食飯,仲去埋McKidKid(by豬Will)食綠豆新地!!好甜呀!
星期五同左亞昌哥食飯,一叫我就出黎喇,仲想點呀?不過多謝你帶我去見久違了既亞文,仲有買銀包買衫(死仔,件衫靚唔靚都話ok,其實係想我助長經濟發展)。
尋晚SSSL落pub計劃終於可以進行喇,首先係cwb飲左一round,再落蘭桂飲,遲大到!hehehehe~不論係cwb/蘭桂都勁多人,搵個位都難,仲有人慘被揸袋袋tim,究竟係因為香港經濟好番,還是d人放summer出哂黎玩呢?本來應承左3點番到屋企,結果都係4點半先番到去,好彩家姐訓著左。
唔知點解呢個星期晚晚都失眠,係咪我個人太燥熱呢?如果有支酒係屋企,你話幾好呢,簡直係極強既安眠飲料。今朝番到屋企之後,一直訓係張床到,個頭腦仲好清醒,10點幾同家姐&佢未來老公食早餐,之後番屋企試下訓唔訓到啦,好快就進入睡眠狀態,點知有位人兄打黎問路,攪到我訓唔番,最離譜既係佢由此至終都諗住搭的士(可惡!)
愈黎愈無心機寫日記tim

台長: 金魚BB
人氣(93) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文