24h購物| | PChome| 登入
2003-12-21 20:44:48| 人氣72| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

無聊對話錄(十二月二十一日)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

da da:我今日終於發現自己原來都幾聰明。^^
dachow:何出此言?
da da:俾d野你睇就知!
......
dachow:原來係咁。
da da:小小聰明加小小幸運咁喇。^^
dachow:希望係幸運喇。
da da:瞬間都好過冇丫麻,係咪?
dachow:咁係...囉。我又係街被人截住喇,嚇死!
da da:Uni. Culture既人?
dachow:諗。人佢講到第三句我就知lu~
da da:咁你點答佢?
dachow:我咪話已經有一個佢地既同事聯絡過我囉。我"呼遣"幾句就走。
我一向都知道自己冇呢方面既talent,做幕後就唔同!如果有機會我都想係果度做d關於advertising或者P.R.既工作,學多d野。
da da:我都想。^^


台長: pAnDA
人氣(72) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文