24h購物| | PChome| 登入
2007-08-30 11:59:59| 人氣109| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Nice Trip - Osaka@Japan #4

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

第四日, 一早起身就去左大板城, 亦即係天守閣, 出左地鐵站, 仲要行一大段冇遮冇掩既路, 晒到癲左, 幾經辛苦同不段飢低休息之下, 終於去到大板城la, 真係好靚, 好宏偉, 拍得住金閣寺呀...因為黎哩度實在太辛苦既關係, 所以要勁影相.
實在太攰la, 晒到塊面紅卜卜, 哩張好似影得好求其, kakak
下午去左行心齋橋.....望住條街真係好迷惘, 每一條路每一個轉角都係shopping mall...真係唔知行邊好呀, d牌子全部宦係一楝楝ga, DISEL一楝, BENETTON一楝, CHANNEL一楝, LV一楝, 實在太恐佈LA.....

行完心齋橋之後, 我地就番酒店休息, 沖左涼, 然後去左難波, 點知一出地鐵站就勁閃電, 行雷同落大雨, O係心齋橋買左4把傘, 居然一把都冇帶到.....
哩度就係我地避雨既地方LA, 望住對面間野收舖, 諗諗下, 咁樣待 落去都唔係辦法, 唯有衝過斜對面食野LA.....
食完野之後, 已經停左雨LA, 咁我地就周圍行左一陣, 點知比我地發現, 原來岩岩避雨既地方, 轉個彎就係我地想搵既餐廳LA.......真係揼心....

條街仲好旺好靚TIM呀....
大板既坑渠蓋都靚到咁>.<
朝早好似冇夜晚咁靚呀......我講條街

台長: 肥肥
人氣(109) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文