24h購物| | PChome| 登入
2006-02-11 20:18:26| 人氣43| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

DIFFERENCE

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哩隻碟特別既地方就係在於佢係我第一而又唯一一隻我唔需要用錢買既正版碟-陳苑淇既SUN-KISSING. 因為佢係我地香港唱片公司祺下既歌星, 所以佢出新碟, 我老闆就比左一隻我LA. 大約O係兩年前聽過佢同李克勤首 "合久必婚", 記得當時個個都好疑惑究竟把女聲係屬於邊個既呢! 坦白講, 首歌真係好難唱, 由於每次我都唱唔到個KEY, 所以我根本冇正式唱過成首歌.

至於哩隻碟, 我覺得有D失望, 可能係D歌既關係LA, 佢把聲其實都幾得GA, 不過D歌就真係好一般, 完全係冇一首你聽完之後再想PLAY多次. 如果D歌係由黃偉文/伍樂城/林夕作曲填詞, 我諗成隻碟會變得"不一樣", ANYWAY, 加油呀!我都希望自己公司冇睇錯人, 雖然唔關我事.

台長: 肥肥
人氣(43) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文