24h購物| | PChome| 登入
2004-07-29 14:57:38| 人氣4| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

劇場(III)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

tb:講講下有人面紅meimei嘴笑~~~haha
tc:笑吓姐ma~有乜咁好講喎....
et:咁你笑得咁甜咯~係會有人講架啦~
tc:我冇笑得咁甜
et:有呀~咩冇呀

et:最好笑係bobo d野比我地咁多個篤哂出黎咯
tc:咪係囉~又唔講你個D
et:係呀~點呀?!唔呴呀?!唔鐘意講呀!吹咩?!
tc:我冇話唔比
et:咁就同我shut up,唔好咁多講野

et:明明唔係我講佢,佢又打我
tc:鬼叫你坐中間呀~
et:擺明要我o趙你姐~
tc:唔知你講乜
et:咁咪死蠢囉~

et:跟住又要冇啦啦講埋我果d,仲要又比呀強少玩多穫甘既...
tc:低死囉...
et:算吧啦~你都係唔夠我玩架啦~
tc:唔比下次到你既~不過我冇話一定係講你
et:我同tb軔攻你呀!點呀?!吹咩

tb:呀強話下次見到我地係一對對~~
tc:你都聽到啦係你地呀~唔一定係比我姐....
et:夠冇話唔一定係你咯~
tc:我都冇話一定係我~
et:咁唔比係你同p先生呀!

台長: 瘋狂原始人
人氣(4) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文