24h購物| | PChome| 登入
2006-02-06 22:36:26| 人氣56| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

開心? now only? and or forever?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我係一個懶有原則嘅人,經常會被自己的原則導致好多嘢唔敢做,攪到錯失了很多"短暫快樂"的機會,換來長時間嘅等待. 好多人都覺得今時今日,仲邊有人唸咁多嘢賩,開心咪得囉. 對於我嚟講,要我開心並唔難,但開心過後又如何呢?

近排有d無聊,新年期間都有睇下副刊. 有篇嘢寫住點先為之愛一個人? 原來愛一個人要好似父母原諒子女犯錯一樣.(嘩!唔係掛?!)好似我個同事話"如果淨係開心,咁做朋友咪得lor." 聽完之后,我覺得有d驚....

就係咁,唸得太多,覺得好累..

突然之間,好想環遊世界。

好驚好累。

台長: 阿寶
人氣(56) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文