24h購物| | PChome| 登入
2003-10-31 13:25:25| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

哈佬喂...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哈佬喂...
我記得我以住都唔多有乜搞作丫﹗
但今年,
今年會出去搞下鬼咁﹗
唔知好唔好玩丫呢?

昨晚上堂丫﹗
上阿SIR堂丫﹗
好耐冇跳,一次過跳足三個鐘丫﹗
都幾累丫﹗
不過,佢TRAIN TECT 多囉...
哈﹗
阿SIR話我跳得好似一個人咁...
我都知佢想講想邊個啦﹗
似佢都唔差唔﹗
因為佢跳得咁勁﹗
但,我都唔係咁鐘意人話我似邊個咁..
因為,我有我O既STYLE 丫﹗

我覺我依家跳個D 舞記得好快﹗
跳兩三次都記得丫﹗
而且仲有埋MOOD 丫﹗
所以,我覺得我依家要練O既就係基本功﹗
我見到有人有進步,咁我會努力去做丫﹗
唔知幾時可以做到呢?
不過,我會努力丫﹗
我知我得丫﹗
六月做SHOW 每人起碼跳四隻丫﹗
我都係希望到時可以跳到D 要TECT O既舞丫﹗
因為,我已經唔再係二年前學舞唔係好耐O既我丫﹗
冇TECT 對我唻講唔需要半年時間去練囉..
我只要一個月至半個月就得丫﹗
而且我想跳D 唔同既舞丫﹗
當然啦....我唔要跳健康舞丫﹗
因為,健康舞係比人用唻減肥先跳,
我地係好專業O既DANCER 唻丫嘛..
又點會丫﹗...

不經不覺,原來我返O左新工都已經有大半個月丫﹗
好多O野都開始適應到﹗
有仲記得...
起碼人地問到我都知應該係邊到搵到資料丫﹗
我都幾鐘意呢到丫﹗
第一因為人工唔差,
第二因為呢到近我返學,
第三呢到包食丫﹗(<<咁咪O者易肥囉)
第四鐘意呢到O既我個位丫﹗因為夠大仲有LCD MO丫﹗又可以上網喎﹗
第四有好好既上司,因為佢咩都會教我,就算係佢跟緊既O野,佢都會特意教埋我丫﹗
第五,佢叫我做M 丫﹗(開心丫﹗)

唯一唔好就係....
冇得成人見到D 朋友仔囉...
係呢到真係唔會點同人傾計丫﹗
係少囉...
可能係因為年齡O既問題丫﹗
所以,唯一唔好之處就係咁O者﹗
但,可能係因為我係到唔耐O者﹗
遲D 會好點吧﹗﹗

台長: 小路得
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文