24h購物| | PChome| 登入
2004-07-09 16:25:37| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

7月1 ...忙碌的一天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日﹗
係一日好忙碌O既一天﹗
一早就返公司寄O野﹗
但,返到十點幾十一點,
"大佬" 都返丫﹗
見到佢,我覺得唔係咁開心丫﹗
因為,係我做唔切D O野搞到佢依家要補咁好似﹗
我都真係唔想丫﹗
我真係做唔哂丫﹗

之後,去睇"我要做MODEL" ,其實我之前係屋企都已經睇過一次丫啦...
係因為想同佢地一齊睇..
所以,睇多次O者﹗

當睇完之後,DICKY 打唻,問我係咪請佢睇戲...
佢話佢請返我食飯咁喎..
其實,邊個請邊個呢樣O野,我唔係咁鐘意成日掛在口中咁...
不過,是但啦,就當係同朋友仔出下街咁啦...
而且,真係好似係佢安排咁..
因為,今晚本身係約O左小妹子游水丫嘛﹗
點知早上先話又唔去喎﹗
搞笑在只係講講咁O者﹗
佢又真係係我走O左之後打電話比我..
就好似係佢安排定咁..
所以,我就答應佢去..

今日好熱丫﹗有成三十七度幾丫﹗
真係好熱﹗
我同SHIREEN、景文、寶君同阿輝走去九公影相﹗
丫﹗
行到真係...
我已經著到好薄丫後幅...
全完係透視囉成個背...
但,都係濕哂囉...
都係返屋企沖個涼先再出唻丫﹗

哈﹗
因為唔清楚訂TICKET O既程序..
搞到買唔到...要買即場,搞到好夜咁...
不過,算丫﹗
^^"

台長: 小路得
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文