24h購物| | PChome| 登入
2010-03-07 22:49:58| 人氣323| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

Tokio Hotel - World Behind My Wall

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


http://www.youtube.com/watch?v=J28dgghavqs

It's raining today
外面正下著雨
The blinds are shut
閉合的百叶窗
It's always the same
總是一成不變
I tried all the games that they paly
嘗試過他們所有的遊戲
But they made me insane
但它們卻讓我痴狂

Life on tv
電視裡的人生
It"s random
混亂雜吵
It means nothing to me
對我完全沒有意義
I am writing down what I cannot see
我記錄下眼前被遮蔽的東西
Wanna wake up in a dream
想從幻夢中清醒

Oh

They’re telling me
他們告訴我
It’s beautiful
那很精彩
I believe them
我相信他們
But will I ever know
但是我真的能了解
The world behind my wall
我牆後的世界?
Oh

The sun will shine like never before
太陽會用從沒有過的熱度照耀大地
One day
總有一天
I’ll be ready to go
我會準備走入
See the world behind my wall
我牆後的世界

Trains in the sky
列車正在航行
Are traveling through fragments of time
穿越在時間的碎片間
They’re taking part of my mind
他們正在拆卸我的思想
That no one can find
我無人能懂的思想

I am ready to fall
我遇被著墮落
I am ready to crawl
我準備好以膝著地
On my knees to know it all
要用我的雙膝去了解所有
I am ready to heel
我準備痊癒
I am ready to feel
我準備接觸

Take me there
……帶我去那裡

台長: Jia Yi
人氣(323) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: Had A Passion For Music |
此分類上一篇:Avenged Sevenfold-Beast and the Harlot

紅花
白吃唷
三八欸~
哈哈
2010-03-17 23:33:03
版主回應
吵屁
2010-04-26 22:11:39
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文