24h購物| | PChome| 登入
2006-10-16 01:13:45| 人氣251| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我們很快樂(二)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


之後
Reg.day都係一個好令人懷念一起勞動的日子
呢個吉祥物
由嗌莊...陪到我地而家...去收新人...
相信佢都會好鍾意我地呢班人。

去到第三日
個booth要拆...我地又完成一個重大的任務
可惜
我們都沒有齊人
我們都沒有慶功

接著又有一大壇野搞 — 城科 !!
呢壇野可謂我地的大挑戰同考驗
由此
好多問題走左出黎
我地唔好逃避
一齊坦誠咁面對
好唔好?!
我地會做得到。

之後的通宵活動
原來
成班都係「最佳損友」


暑假完左之後
大家老左一年
莊務又可謂接近尾尾了...
招莊一事...迫在眉睫...
不過
仍是狂歡的一個晚上...

台長: 好人
人氣(251) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文