24h購物| | PChome| 登入
2003-08-25 23:45:50| 人氣52| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

PC O'camp~1

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

其實我係第一次去O'camp
上年作為Freshmen都無參加
的確有d奇怪...
不過當時點都諗唔到一年後既今日
我會係其中一名搞手

O'camp第一日朝早先o係Poly玩d games
跟住大家食完lunch就出發...
架巴士好似滑浪飛船咁
好搞笑

入左營之後頭幾個games比較hea
有冷場
原來要個個都有得玩先開心

食完飯
無得玩鎹鎹亨
勁大雨
唯有改做攻房戰
反應出乎意料地好
原來我地既同學仔之中好多奇人異事
好勁呀

負責做呢個game既central既我同Michelle
初時的確無聊得很
o係鋪晒床褥既地下上面
我地兩個無聊到o係房碌黎碌去......
跟住又同Rachel and窮爸爸玩蹨骨
仲有好多
好好笑
不過主要都係hea...

台長: 阿花
人氣(52) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文