24h購物| | PChome| 登入
2004-05-25 10:51:48| 人氣114| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

愛人!???

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我個衰仔(catcat)
每次佢見到我都是扭著我,
扭著要餵佢, 不論三分鐘前你餵過,
不論兩分鐘前你屋企人餵過,
不論一分鐘前佢arm arm食完...-_-"

佢唔會飽的嗎?
進食這麼多總會飽飽的吧,
但他的行動話我知,佢唔會囉,,,

其實我可以選擇唔餵佢!
不過佢識得表演出黎ge~
之後佢就會無心機,
周圍行周圍叫,跳上跳落,
跟住就係用d 好憂鬱ge眼神望住你!!!
你再唔理佢~!佢會跳上黎你大比!!!
再用d 好噴怒ge 眼神望住你....
你己經唔可以"喳唔知"啦............

愛人如餵貓,
她總不太在乎你愛她多少,
但卻"十分"在乎你愛她多久.
..

台長: 阿先
人氣(114) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文