24h購物| | PChome| 登入
2005-09-21 21:18:53| 人氣57| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

指公@

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

以下寫ge 野可能慕犯左我一d宗教朋友,請包含

我的確相信神,
而同樣. 我信只有一個,

人之所以無法高功過神,
因為神是不用付出, 而不且要收獲的,
就連具體的存在亦不需要,
所以,神是至高無上,
如果神要是同我地一樣,
咁~haha~~我地就要食自己啦

人死後,不用付出,不要收獲,
但都不可為神,
只因你生前都努力過,失敗過,
起碼,你媽決定生你出黎,
己經唔係你有得簡,
你 沒有神般自由.

所以唔好罵,天玩你,唔比你簡,
因為你天生第一個決定,
就己經唔係屬於你.

要多謝的,就多謝你爸媽,
起碼佢正常地帶一雙完整又靈活的小手給你,
只有用雙手,
你才可以去選擇你自己出世後的路,

腳,係用黎行路的,
而手,才是用來選擇

台長: 阿先
人氣(57) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文