24h購物| | PChome| 登入
2004-05-02 15:44:45| 人氣33| 回應0 | 上一篇

20.4.04 Happy^^

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日一起身,電話就響...原來係柯南打黎,不過我叫佢遲d再打黎,因為岩岩起身咩都未整,上左車佢就打俾我啦,傾左四個字度就收左線lu,佢真係好悶喎..不過整親係咁架啦,忍耐下啦~去到荃灣就買左腸粉&魚蛋做早餐...好味道~九點幾阿柿出左去做野,十點幾佢地開完會之後,barry叫我拎份文件去屯門,因為阿柿出左去,唯有我去啦..睇下個address~**噢...青海圍中銀,咁我咪可以返屋企囉,好開心呀!!!即刻約阿媽飲茶...十一點度就準備走,點知走之前barry話晏d去都得架,不過我唔肯..因為約左媽咪嘛^^之後打俾阿雪,諗住叫埋佢去飲茶..不過佢無聽電話呀~行行下先記得原來佢今日要返學架..嗯嗯#十一點八度就去到置樂,then去左天悅飲茶..好多野食呀...今餐我俾錢架,我請媽咪飲茶..呵呵^^之後就同埋媽咪送細妹返學..細妹入學校之前,媽咪同佢講d野..我細個都聽唔少呀..種感覺好得意~睇埋細妹上課室就同媽咪行返去置樂,媽咪陪我去銀行送文件,thx..送完之後就返左屋企,返到去好想訓覺呀..唔想返番公司呀~坐左陣就要走啦..無奈=.="2點度返到公司,返到去都無乜野做..行黎行去都3點幾啦~之後對成交報告..編number..好快就5點幾,編完之後收到Carmen電話,佢話今個Sat去睇天作之盒...點算好呢...我又想去睇又想去報喎,我揀唔到呀,是旦做到一樣架咋..都係祈禱等主幫我揀啦~
放左工就返屋企..返到去就online,之後諗住沖涼..點知媽咪又鬧緊細妹喎,唔明點解要係厠所鬧,好似人地唔洗用咁喎..又唔知叫唔叫佢地出去好,費時鬧埋我...最後都叫左佢地出去,好彩無俾人鬧,不過見到媽咪既眼神好....沖緊涼Carmen打黎話不如叫埋芷澄去,所以沖完涼就打返俾Carmen,then一齊打俾芷澄,不過佢話同佢條仔睇呀..Carmen又叫佢一齊返團契&祈禱會..但係佢話唔呀,我地都好失望..之後就食飯同睇電視,十點幾就返房靂修,then訓覺~

台長: Cherry
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文