24h購物| | PChome| 登入
2004-10-27 11:55:44| 人氣35| 回應0 | 上一篇

阿嬌唔畀男友拍裸照

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

鍾欣桐(阿嬌)終於轉型成功,不需再演繹天真可愛的嬌小角色,變得成熟穩重。在新片《公主復仇記》中,阿嬌飾演嚴肅臈師,可惜遇人不淑,被前男友將拍拖時拍下的裸照放上網。

不過,阿嬌卻誓言不會像戲中角色般愚蠢,她笑謂:「我真係冇咁笨,絕對唔會信男人砼甜言蜜語,因為呢皷一定係美麗砼謊言,更加唔會被男朋友拍裸照。我覺得如果個男人係愛你砼話,點會捨得畀皷曬相舖睇到你砼全裸照。若然兩個人係深深相愛,呢張裸照根本就冇存在價值,而家好男人真係好難搵!(咁你有冇男仔追呀?)我覺得愛情呢樣禝好講緣分,遇到砼時候我唔會刻意避開,總之而家呢個階段,我會努力工作,其他禝遲皷先諗。」

此外,稍後阿嬌會與《公》片大隊參加東京電影節,她坦言心情興奮,希望到時可以見到萬人迷木村拓哉。

台長: 〃天藍妹ζ☆
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 偶像後援(藝人、後援會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文