24h購物| | PChome| 登入
2003-11-11 13:39:03| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Point Reyes National Park

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日食完早餐之後,我,Ksenia, Amy(Kathy個女), Sue, Jenny & BB一齊搭左4個幾鐘頭車去o個個Point Reyes Naional Park,係Jenny楂佢架7人van,BB坐o係我隔離ar!!^^車程中途遠眺仲見到SF,見到o個度有好多高樓大廈ar!!~跟住去到o個度,同Rich個細佬say hi,因為佢o係o個個park度做,本來佢o地話去係睇鯨魚ga,不過我o地睇唔到wor,佢o地話1月就一定有wor!!~我,Ksenia & Amy行左300級樓梯落去o個間lighthouse,行返上o黎又熱又(支力),不過我o地就影左D相lor!~o係o個度逗留左個幾鐘,跟住上車食lunch,o個時都差唔多4點la,可能因為今朝8點幾食完早餐之後就一直坐o係架車度冇乜點"旭",所以都唔算好肚餓!~食完lunch就回程lu!!我o地幾個都係訓下覺,有時個BB女"抖計",因為我坐o係佢隔離,所以我都要幫手照顧下佢,有時見佢個頭"鐘"低左,我就幫佢整返正!~~ 差唔多成9點先返到屋企,可能坐得太耐車,所以好(支力),我即刻去沖涼,搞掂晒D野就去訓覺覺豬lu!!~~

台長: 貓糧
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文