24h購物| | PChome| 登入
2004-12-20 13:39:12| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

聽日飛lu~下年見!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝起身同媽咪地chat...
媽咪聽日要做補耳膜手術啦~
祝佢手術成功啦!!
快D冇事就好lu...
咁o岩我o地聽日都飛去Boston...
不過聽朝都仲可以打個電話比媽咪o地先ge...
我o地今朝仲拎衫去洗...
洗衣房入面o個3部洗衣機都比我o地霸晒...
WaKaKa~~^^v
跟住阿珊仲用webcam & mic同佢阿媽&家姐chat...
佢阿媽見到佢好開心咁woR!!
之後晏D我o地就搭巴士去WalMart...
諗住出去行下...
阿珊話想買D野...
我都唔蝕底買左包餅...
跟住就返home la...
返到o黎就開始執行李...
我同Steph一齊用我o個個suitcase...
點知太多o野ge關係...
所以借埋阿珊細o個個suitcase...
之後就食下o野...
跟住都係上網...
得閒就搞下呢樣..搞下o個樣...
上網又同卓瑜chat...
佢仲話左個秘密我知添~~
不過係乜o野秘密就唔講得la!!
哈~哈~~
聽日就飛啦~~
雖然都係o係美國...
但係都要搭7個鐘先去到...
今次出去再返o黎呢度就已經唔同年份啦~~
由2004轉左做2005...
不過對我最大ge轉變就係...
由18歲變左做19歲...
呢兩個幾禮拜ge旅程我會返o黎左打返落日記ga la...
下年再見la~!!^3^-->goodbye kiss
Wakaka~~~

台長: 貓糧
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文