24h購物| | PChome| 登入
2012-10-01 13:24:01| 人氣309| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

點解又係我

推薦 1 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

為何騎呢事總發生在我身上?

話說,到期里蘭卡工作前要到公司診所抽血進行肝炎抗體測試,並注射傷寒預防針。由於無得預約,我跟兩位同事倒塌咁早就要去到中環「輪街症」,等咗粒幾鐘,終於輪到我。抽完血,護士姐姐讓我用棉花按著左手的傷口止血,但係唔夠一分鐘,便示意我鬆手,隨即在同一手臂上注射傷寒針。注射完畢後,我將拉高的衫袖放下,驚覺剛才抽血的位置,即手肘內側的皮膚,竟隆起像個乒乓波 (絕對無誇張,真係成個乒乓波咁大),驚嚇程度差點令瞳孔放大,但護士姐姐見狀,用手指撫平乒乓波後便若無其事的說:「無事啦…….不過今晚瘀硬」。哇,你都好無職業道德喎,擺明係趕收工!平時捐血後,無論幾趕時間都至少要按著傷口五分鐘,雖然抽血不能跟捐血相提並論,但一分鐘也未免太草草了事吧。我離開後,第二位「受害同事」緊隨入內,我急不及待將我受虐的情況告知第三位同事,她亦覺得匪夷所思,幸好,她不用抽血。數分鐘後,「受害同事」出來,正當我想將那護士的惡行再詳述一次時,「受害同事」竟搶著說:「我知呀,佢幫我抽完血之後同我講:『禁實D,你頭先個同事就係扲唔實,所以佢個傷口會瘀』」。頂~~~阿蟬,你無病呀,我都未話你插爆我條血管,你仲惡人先告狀,懶我唔聽話?如果你都算專業人仕,香港應該無人失業。

當晚,一切安然無恙;第二天,抽血位置四周大片瘀黑色的;第三天,瘀黑逐漸擴散到前臂並轉為瘀青,而痛楚則持續個多星期。其實,我大大話話都捐咗十幾次血,從未試過如此慘況,能達至這種效果,真的非一般護士所能為。當日,我無當面鬧爆佢,但為洩心頭之憤,我不厭其煩的見人就講一次。

故事還沒有完結。在我「傷癒」後不久,另一隊同事在出發到印尼前亦前往同一診所抽血打針,各同事在我的告誡後亦有所警惕,當中有位比較「愛惜生命」的同事,在入房等候時竟嚇到手震。
護士問:「你做咩咁驚呀?」
同事說:「我有位同事上次嚟呢度抽血,抽完之後,佢隻手瘀咗成個幾星期呀。」
護士說:「哦~~~~~我知呀,係我幫佢抽架,係佢自己無扲實個傷口啫,你扲實就無事架啦,唔駛驚。」



姫絲蒂,你能夠完成抽血並全身而退,真的好勇敢哦!



台長: 貓同學
人氣(309) | 回應(1)| 推薦 (1)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 連環無聊事件簿 |
此分類上一篇:相處

nitsotech
WoW! That is remarkable. I have heard about that before. Thanks for this post.
http://www.nitsotech.com/nitso-hrms-human-resource-management-software/
2022-09-13 14:53:47
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文