24h購物| | PChome| 登入
2005-10-28 22:38:23| 人氣39| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

今天是星期五!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

終於都測完喇~~~

呢個禮拜好似過左成世咁呀!!

*          *          *          *

琴晚發夢又見到ENDY~好開心呀!

我夢見佢同高潮樂隊一齊出show 呀!

我同佢好近呀!!!我好想同佢講野,但係我唔敢......

*          *          *          *

今日超唔爽呀!要返圖書館做野~~ = =

又要我做board~最憎就係做board!./.

我唔撈喇!!我要同佢講清楚~~

唔好再拖拖拉拉~~~做人爽快d好wo~!

*          *          *          *

點解睇住佢要撞過黎,我可以一d反應都冇?!

唔係冇~係反應遲鈍~

『I hate myself and I wanna die!』

*          *          *          * 

點解人總係要等到失去,先知道要珍惜?!

有好多野失去左,就冇架喇!唔到你話挽留!

唔好俾自己後悔呀!

*          *          *          *

琴日影左張靈異相~~嚇親我~~~~我以後都唔敢喇!!

我唔會亂咁扮鬼架喇~~

真樣衰~~~想扮鬼嚇人,點知嚇親自己~ = =

『要走的都要離開  還是換了另一種方式去愛?!』

台長: 蝦米(♡Endy)
人氣(39) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文