24h購物| | PChome| 登入
2005-03-08 11:54:59| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

三個Billy 一個虛

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

yesterday 朝早見阿billy online, 佢又走堂, 咁諗諗下我咪話不如出黎一齊練下duet, 於是我就走左去jordan搵佢..都玩左成兩個幾鐘..夾左幾首歌..可作為日後promotion 之用, 如果有機會的話~哈哈

單身的billy劉俾人有一種專注工作的感覺, 亦都易約了~~hehehe^0^, 那是我最期待的日子, 可以定時一齊練野, 希望大家一齊努力.

之後就打左俾阿伯, 叫左佢出黎食飯, 阿小玉文偉阿康就剛剛個個都有約..咁我,阿伯billy 三個人就去左食野, 之後仲去左paris 吹下水tim,hahaha, 原來yesterday 剛剛亦都係billy 舊歷生日, 咁佢之後就去左同佢屋企人食飯. 咁我同阿伯就去左m 記再醫肚了.

兩個人傾計始終有佢ge好處, 當然冇咁熱鬧, 但講ge野亦都會多左. 可能就黎grad, 大家會會關心下搵工問題, 買樓??好丫. 等某上市公司主席送給我好了. 哈哈哈哈

台長: 尚未設定
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文