24h購物| | PChome| 登入
2006-09-25 23:21:38| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

.倘若久違蔦!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


今日見到1.位很好很好很好姊妹的文章---"久違蔦"!
真糸好想同樣對妳說1.句...:"久違蔦!.."

感觸好大!我似乎越藜越唔暸解妳,,
久違蔦``塬逨妳囿甘多壓力..我竟然唔知!
妳成熟左!真的!我估唔到妳都會囿煩惱!

塬逨時間真糸好犀利!
我地都為左自己嘎學業.生活忙,,
我突然間発覚,,塬逨自己忽略左好多野!

好多自己從未唸過會變嘎野!
我地似乎越藜越無話題..
糸不知不覺嘎..好平靜..好似慢性中毒!
等我地髮現左個陣,,似乎已經..
好可惜..為呢段甘真實嘎友誼感到可惜!


台長: .琳b!
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: .心鮮事、 |
此分類下一篇:.殺那間.!
此分類上一篇:,好混亂~`

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文