24h購物| | PChome| 登入
2006-09-24 18:17:50| 人氣48| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

,好混亂~`

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好亂.`好亂`一切都好混亂!
自己嘎,朋友嘎,同學嘎~~
都好亂!!!
關繫好混亂..思緒好混亂!

到底妳地想我點?
我可以幫邊個?
可以做D咩?
點解要我知道甘多野!
好大壓力.
我收收埋埋好多妳地嘎祕密~
呢個又問丅我..個個又試丅我!
好驚自己講錯野!變左罪魁禍首~~`

我自己嘎事都已經好混亂喇~~
自己究竟糸米鍾意佢?
自己嘎行為糸米囹到佢誤會?
say no會會好hurt佢?
我開始髮現女人嘎第六感好差!
自己嘎感覺觸角好遲鈍!
根本唔知自己想點?

佢究竟糸米暗示緊D咩?
好驚!好煩!
唔想霖!唔想知!唔想囬應!

走丫!快D走丫!
好亂,好煩,好亂,好煩!
啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
羔羊啊!沉默!!!!




台長: .琳b!
人氣(48) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: .心鮮事、 |
此分類下一篇:.倘若久違蔦!
此分類上一篇:./執着?

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文