24h購物| | PChome| 登入
2007-09-21 20:24:40| 人氣49| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

星期.五

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台











一个星期.就最憎星期五呢.
因为下午五使番学.搞到好无聊五单止..
仲要跟住就放两日假无得见距..哎.......


好*烦.成日抽茎...好LENG痛噶......FUCK......
早上又痛.中午又痛..哎....







今日同距都算几愉快..
不过琴日就..哎.......好内疚.
我真系太冲动呢.....
一见距喊...我真系咩火都无晒..
又心痛..又内疚/.......





今日原本去到客村地铁站我就五鬼出站噶嘛..
但系距背影又甘吸引我窝..哎
不过只野行得好快.追到我傻啊.......
哈哈..距出地铁站之前噶个个吻真系够晒SWEET啊.
好想日日都甘
后离都系去左稳JOJO距地.
哎..玩到好呕心啊..咩大冒险.....
开头我同啊迪输..搞到要吃柠檬..哎..酸
跟住又到JOJO输....家明同啊迪好呕心...
竟然要JOJO吃番我个够柠檬..距吃完到我输又要我吃番距吃过噶.
哎..跟住我呕左出离....始终五敢吃..就变左吃咖啡粉...
距地原本要我地KISS...吓死我啊......
不过坐左阵就要走了......最后太精彩.
家明距地输...当住我地面.KISS左10秒..哈哈.
体鬼住家明伸条俐出去噶拉....
后离只死人JOJO送我搭车过马路个时..拖住我只手...
觉得好五自然啊....






今晚又吃蟹.....正啊.
不过搞到肚痛以家..
生虫啊.哈哈






好挂住老婆啊............

台長: 蒙盛盛.
人氣(49) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文