24h購物| | PChome| 登入
2004-03-30 21:51:28| 人氣170| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

朋友莫貪

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

頭先睇到兩個朋友send 比我的網頁http://poems.cn.gs/wangwen/note/004.htm,裏面講有關普通朋友同真正朋友的分別,我覺得有幾點好認同,好多人問我識好多朋友喎阿bei,係咪好開心架?我每次的答案都係一樣,就係朋友係重質不重量,對朋友冇可能可以說多就是好事,我覺得知已即使得一個兩個都好,咁就夠了!世界上冇野係不勞而獲的,一個人亦不能分身,我認好朋友係唔可以貪心,冇可能全世界都可以做到你的好朋友。

我承認自己係一個有時會忘記左舊朋友的人,我更承認曾經我係一個好想有好多朋友的人,你問我點解?因為我曾經試過身邊朋友(當中包括好朋友),得番幾個,十隻手指都數得晒,所以當我來到台灣呢個新環境之後,再次重拾自己的自信後,便想認識好多朋友,當時我知道友誼的珍貴,但卻不了解友誼的真諦。我很敬重我的契家姐,因為佢係我第一個覺得好多人會當佢係好朋友的人,係佢讓我知道朋友係要真心相對,真誠付出才會得到回報;我亦聽人話佢好假,但至少我家姐真係會關心人,呢幾位朋友你又做唔做到呢?當然我係很喜歡我的家姐啦!大三係我掉進一個朋友黑洞的時期,自己實在每天都忙過半死,全台每天都總係有工作,又要拍拖,成日要開會,跟本連找朋友都沒有時間,重要係沒有心情,因為個心已經很累,再加上經常都會跟同一夥人見面,總係忽略了其他好朋友...

到了今年自己輕鬆左好多,時間可以好好咁調整,陪朋友的時間便多了,很開心我再一次的交了一班新的好朋友,大家可以開心去玩,又可以談天說地,我喜歡這種感覺。唔知大家有冇留意我講過的幾句說話,尤其係我話我唔喜歡人地同我講客套說話同埋太多的感謝說話,因為作為我的好朋友,我唔需要呢d 客套ge 句子。對我而言今年,我覺得是最後一年台灣大學生活,以後便要投入社會,對朋友,我沒有想太多,我只係用我最隨性的一面去跟他們相處,更不會影響我對公事的中立。對事我可以面面俱想,事事觀察入微,但朋友,我處之泰然,只要開心和舒服我便會放開自己去跟他們相處,請不要懷疑我的態度!

我始終認為,好朋友係唔可以貪心的,有幾多時間花係朋友身上,你就有幾多的友誼,朋友最忌係敷衍,隨隨便便黎左就走,一日跑幾個場,打個招呼呢d!好朋友總係至少有一個共同話題或者共同的喜好,這就是所謂『志趣相投』,好記得我加拿大的好友小虎同我講的,好似同jack哥、B哥大家總係喜歡去打街機..... 等等等等

好朋友係唔會逃避你的眼神
好朋友係唔會日日都同你客客氣氣
好朋友係你一塊鏡子... 在你出街之前比你照一照
而唔係放在街上廚窗的鏡子,事發生後先同你檢討
真正ge 好朋友係經得起風浪,每每在你最需要的時候來支持你
不過我都好強調好朋友係互相體諒和諒解的 ^.^

對唔住... 給我曾經忽略了的你
很感謝... 一直當我係好朋友的你

原文參考:(摘自http://poems.cn.gs/wangwen/note/004.htm
一個普通的朋友從未看過你哭泣。一個真正的朋友有雙肩讓你的淚水濕盡。
一個普通的朋友不知道你父母的姓氏。一個真正的朋友有他們的電話在通訊錄上。
一個普通的朋友會帶瓶葡萄酒參加你的派對。一個真正的朋友會早點來幫你準備,為了幫你打掃而晚點走。
一個普通的朋友討厭你在他睡了後打來。一個真正的朋友會問為什麼現在才打來。
一個普通的朋友找你談論你的困擾。一個真正的朋友找你解決你的困擾。
一個普通的朋友對你的羅曼史感到好奇。一個真正的朋友可以威脅你說出來。
一個普通的朋友在拜訪時,像一個客人一樣。一個真正的朋友會打開冰箱自己拿東西。
一個普通的朋友在吵架後就認為友誼已經結束。一個真正的朋友明白當你們還沒打過架就不叫真正的友誼。
一個普通的朋友期望你永遠在他身邊陪他。一個真正的朋友期望他能永遠陪在你身旁 !

台長: CBz
人氣(170) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 藝術設計(手創、設計、室內空間、裝潢)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文