24h購物| | PChome| 登入
2003-12-20 03:29:28| 人氣97| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

溫拿五虎

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

溫拿五虎,一隊出道我仲未出世的樂隊,最近我對佢產生左好大的興趣同埋了解,由譚詠麟、鍾鎮濤、陳友、彭健新同埋葉智強組成的組合,真係老豆老母先識的東西。

我終於明白點解我地呢D 後生仔女會覺得跟老一輩的人合不起來,自從我看了L-O-V-E LOVE 同埋SHA LA LA LA 兩個MTV 再加埋大家樂這首歌之後,他們可以整個MTV 來來去去都做同一個動作... 好笑的係,我們明天就要演出他們這三首歌了!唉!估唔到真係如僑團的那個人所說,現在要去扮譚詠麟了,哈哈!

小bei 個人推介幾首溫拿好歌:
L-O-V-E LOVE
SHA LA LA LA
陪著她
大家樂
自然關係

有機會send 比你地聽下啦!
wynner i love it ^.^

台長: CBz
人氣(97) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 偶像後援(藝人、後援會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文