24h購物| | PChome| 登入
2005-09-16 11:05:17| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

她約我都唔去迪士尼

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

小時侯經常夢想可以去日本迪士尼樂園玩,爸爸同媽媽每次都會令我覺得迪士尼是一個完美的世界,到我而家大個,新迪士尼公園正正興建在香港,亦即是放一天假期已經可以到達。一切都很完美.............

開幕日的情況在雜誌上的看見,我自已的評價是:不知所謂!!

我並非話迪士尼員工(我都無見識過),我係指一班自由行旅客(某部份),真係離譜!!
我都唔係好想打口語,但係我真係睇啊過眼,唔用口語表達唔到我的不滿。
佢地當呢個係咩地方?簡直係破壞晒香港的環境,有番少少公德可以嗎?
抱住個小朋友o係個洗手盆大便、一些方便小朋友洗手的洗手盆佢地就用o黎洗腳、去廁所唔關門、除地吐痰掉煙頭……. etc ,再講我驚唔夠位打晒。

若果我到迪士尼樂園係九成見到呢班某部份的人,咁我寧願儲D錢去外國的迪士尼。
我唔想貼錢買難受。香港呢個 ……… NO WAY!!
無咩特別事我都係去返睇海豚開心好多好多。

P.S. 就以上唔想去香港迪士尼的原因,已除去:
1. 全球最細
2. 玩一個遊戲排個幾兩個鐘、遊戲成日故障
3. 懶巴閉
4. 唔尊重KELLY(仲有好多明星,只係舉例…呵呵)
5. ……等等問題。

夢想原來都唔係咁理想,果然無話理想就係你想。

世界真細小小小,小得真奇妙妙妙,實在真係細世界…………….
(以上歌詞並無任何含沙射影成份,如要對號入座,與本人無關)


嗚謝公司(即XXX會所)提供壹週刊令我可以搜集以上有關開幕日資料

台長: Bear Pitt
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文