24h購物| | PChome| 登入
2008-03-24 13:08:39| 人氣247| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

3.23女兒領洗記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今年復活節 囡囡彤彤因著她是我女兒關係.
接受了領洗 成為天主教的一份子
佢咁細過 我就同佢領洗 係因為我係媽媽
會將最好的 俾自己的女兒

我信靠天主 也希望主會祝福我的女兒.
亦希望將來 女兒也會信靠祂 做天主所喜悅的事...
第一步 就是我要介紹給女兒 這一個喜訊了.

儀式正式於三時半開始.. 我感覺相當緊張.
因為 這確是一件盛事 以下就是小小的記錄
昨天天氣很好..下午二時半 我們已到達教堂進行採排
教堂內也聚集了很多bb 同bb的親友 教友們.
看到咁多可愛gei bb 令人相當興奮

正式要領洗了,,
這位是彤彤的代母
ALICE姨姨 十分感謝她的幫忙啊!!
這位是白修女
她很喜歡彤彤的呢.... 彤彤也很喜歡她
常常望著她的眼鏡
多謝晒呢D朋友嚟參與彤彤的領洗啊..!!
主日學的三寶BB一起領洗啦...
三隻B都好可愛呢

彤彤可能開始眼瞓 個樣都呆呆地了
公公婆婆同埋呀雯姨姨
彤彤的相片 放在整個BLOG的中心點
哈哈

今次真係好多BB一齊領洗
17個嬰兒 加23個幼兒...
影大合照時 真係好吃力呢 D BB又開始唔耐煩..
教堂內充滿了BB哭聲啊!!
好得意呢!!

等彤彤大D 我就會帶佢返主日學..
令佢可以投入呢個教會大家庭.
再等埋爸爸 遲D領洗埋
我們就齊齊整整一家人啦(母親的宏願)

另外 因為太多相了 不能盡錄
其餘的 我會放在PCHOME的相片集 有時間就CLICK去望望啦..
不過我都研究緊點整入去..
請其他PCHOME用戶教路

台長: BBPOOH
人氣(247) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: B女成長記 |
此分類下一篇:成長的短髮
此分類上一篇:送給女兒第一對鞋仔

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文