24h購物| | PChome| 登入
2006-07-18 21:03:38| 人氣45| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

游船河後記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

經過今次船河...

我學會了把之前唔開心既事忘記...
真係只希望cherry人身安安全全便算...

不知是否拍拍下拖...對對方既要求都提高了...
今次正好可以返璞歸真...又一次對cherry無任何要求...

不過...唔代表我以後都唔會...唔想好似以前咁..放任式...必死!!

有d野我可以接受...你心目中有幾多男人都唔到我控制...
有時我知道...你沒有把我們過去既事記低...
大部分原因係因為我對你唔夠好....我只係你生命中既過客...

你同我講一句..."我重有同以前既男朋友聯絡"
其實我真係好心痛...咁4年黎...你點解連搵我既衝動都無
其實你當我係個咩人呢...

點解你唔會把我放係第1位...點解...唉....

你自己睇返你既日記...成年我都有留意過你既生活...
為何你會這樣對我呢.....

請你認認真真對待我...請你視呢一段愛情為最後一次.!!!

如果你真係唔能夠這樣做...請你早點把我放開...不要再對我有任何眷戀...
你都唔想浪費時間在我身上....我也一樣....
我真係需要一段認認真真既愛情...在我身邊...直到永遠....

真係...最後一次...如果我一樣唔能夠留低你....算...我既一生會敗在你手
我會再成為一個花0靚ken...做玩家!!!!!!!!!!!

我愛你!!!

台長: 尋天豬
人氣(45) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文