24h購物| | PChome| 登入
2005-07-14 03:58:02| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

飲茶...頭文字D

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

12/7
今日有幾樣野...唔知點解比我諗一諗...之後就實現左...=.=
一起身...打一陣機...就同阿媽去飲茶...
換左衫...阿媽落左樓下...我係度諗...
話不如叫埋阿寶去飲都好...落到去...點知阿媽叫左阿寶...
但係阿寶唔係度...要打比佢先得...
我覺得好奇怪...平時去飲茶...阿媽都未叫過阿寶...
點解突然今日...佢無喇喇會叫...最重要係佢唔係度...點會叫人打電話搵佢呢??
真係令我覺得好似...............唔知點咁.........

飲完茶......就同雯雯去睇戲........
有一樣野係我換衫個時就估...佢會著咩色衫...
我好有信心咁諗...好大機會係粉紅色...
同埋我又著左粉紅色...唔知點解好肯定...=.=
最後緊係BINGO喇.......

飲飲下茶.....雯雯話有多個人黎........
呢一樣野我都覺得會發生...硬係覺得唔會咁順攤得兩個人...
最後真係多左個...哈....

呢一次係好唔同...之前我試過約一個女仔去睇戲...
佢又係臨時同我講...有多個人去...個次我都無咩所謂既...
但係因為個人唔想睇我睇既戲...話唔好睇....我興起就唔鬼睇...
但今次...唔知點解我一D脾氣都無...可能識諗左..^^

頭文字D....一開場就"片"到阿媽都唔認得...全套戲係咁"片"...
真係無停過....不過真係好好笑....死人黃秋生...
做酒鬼真係好似....最似佢係醉左之後...
唔知朋友睇左...會唔會留意到呢一點...就係黃佢對眼係唔會張開的...
真係....醉左會好眼訓...對眼係睜唔大既...好正...

杜文澤...又係度亂UP24...呢一個人...
佢一出度...我就知佢好攪笑....
而家佢發左達咁...連個人都肥埋...
佢係有D料既....同埋好令人受落....
我覺得...如果佢係瘦既話...可能無咁受人鍾意...
而家佢有個肚南...令到人容易受落D...
如果有人知佢出度個時有幾瘦...對比而家...
就會發現....真係唔同好多好多.....=.=

台長: 尋天豬
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 搞笑趣味(笑話、趣事、kuso)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文