24h購物| | PChome| 登入
2004-09-21 13:10:57| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

小吉+豬豬仔

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

佢地係唔係好可愛呢??!我發覺睇我日記既人多數都鍾意有相..haa...我d 仔仔女女嘛, 梗係可愛啦.

o個晚諗住car pool, james 之後就打到電話唻, 真開心...今日又car pool, 仲落左downtown 度買 crepes 食, 正呀, 好耐都未食過.

今日響學校有架911 park左響我前面, 我用電話偷影佢, 因為好靚, 不過都係得佢個patpat...噢,,,

我本silent spring終於都過左一半大關, 仲有140頁要挨埋佢就要開始寫兩份paper.

聽晚本身要番church rehearsal, 不過wed night 要番enoch HQ 度開會, 仲要番學番工同幫手badminton try out, 好難取捨喎...算啦, 到時先算.

身邊好似開始有人slang off, 我唔可以俾佢地影響的, 仲有好多野等住我去做!

希望ivee真係可以christmas過唻滑雪, 想去harrison同whistler度住...噤我就可以留番summer番香港搵part time, 好想又番3個月...哈哈,.,,想住先啦...媽咪話佢可能同爸爸下個summer去europe, 又係聽住先啦...

好, 又繼續我既silent spring....

sweet.

台長: Ar JO
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文