24h購物| | PChome| 登入
2008-04-06 13:12:30| 人氣130| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Alica keys - No One

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Alica keys - No One

----

I just want you close , Where you can stay forever
我只想更靠近一點點,靠近那個你會永遠停留的地方
You can be sure , That it will only get better
那個你可以保證,一切都會變的更美好的地方
You and me together , Through the days and nights
你和我一起,經歷無數個晝夜
I don’t worry ’cuz , Everything’s going to be alright
因為我知道一切都會好轉的,所以我並不擔心
People keep talking they can say what they like
人們持續著談論著他們喜歡的八卦是非
But all i know is everything’s going to be alright
但我知道一切都會好轉的
No one, no one, no one , Can get in the way of what I’m feeling
沒有人可以動搖我的心情
No one, no one, no one , Can get in the way of what I feel for you, you, you
沒有人可以阻擋我對你的感情
When the rain is pouring down , And my heart is hurting
當大雨驟下,我的心傷痕累累時
You will always be around , This I know for certain
我唯一能肯定的,就是你一直在我身旁陪伴著我
I know some people search the world , To find something like what we have
我知道有些人尋覓了整個世界,只為了尋找像我們這樣的情感
I know people will try try to divide something so real
我知道有些人,會試著把如此真實的感受狠狠的撕裂
So til the end of time I’m telling you there is no one
所以我說,直到世界末日也不會有人

--------

http://tw.youtube.com/watch?v=ZTXPyBoIRuU&feature=related

-------

喜歡聽現場版本的。好喜歡她阿:)

台長: 胖妮
人氣(130) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV) | 個人分類: 聽音樂 |
此分類下一篇:當我們聚在一起,那是力量
此分類上一篇:So Close

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文