24h購物| | PChome| 登入
2008-08-23 21:49:09| 人氣42| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

離見到阿伯拉罕的日子還有12日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

18/8


今日放假, 瞓到一點先起身~~ 食完早餐之後又攤番上床~~ 爽!!

突然, 响兩點半既時候, 有人拍門…. 我地四個都好驚呀… 無可能會有人會黎… 大家討論左好耐要唔要落去開門好… 個個都唔肯落去開…. 最後, Angel同Yuki忍唔住落左去~~ 初時响門口個窗度見到兩個魁梧男人既body.. 正諗住攞武器之時, Ian冒左個頭出黎, 哈~ 原來係佢同his boss~~ 開門後佢地一句都無交代就衝左落地下儲物室…. (之後先知原來係黎水喉….= =) 我同Carrie死都留响床上面, 唔肯出去… (Carrie arm arm瞓醒, 我剛剛想睡… 個樣超古怪.. 唔係落去呀嘛..??)
之後, 佢地上左黎… 救命… 房門大開 (其實係被雜物阻住關唔到..) 我戈時正坐在床上發呆.. 太子上樓梯時剛好與我四目交投… 戈一剎那極度樣衰呀…!!!! 之後佢為左避開唔望入黎, 另左塊面去另一邊… 戈度, 掛滿了我們的underwears……OMG..@@

原來佢一入門口就見到我地d wellies用膠袋封住個鞋口, 佢番屋企同保羅佢地講話我地mad… 佢先crazy~~ 我地咁做係為左防止D cockroaches n spiders come in lo!!!!

今晚睇深雪既”愛經述異”~~ 個個都話我應該睇下, 既然係咁, 我連evaluation forms都唔寫就睇~~ 哈~ 果然係arm我睇~~ 除左知道點樣處理目前既lee段關係之外, 我亦都明白左好多野, 好~! 我決定原諒你, 徹徹底底咁原諒你!!! 原來你先係好男人…

“男人需要有更重要的理由去發展一段戀情。如果他在詳細考慮之後,認為這個女人百分百適合他,他就會展開追求。倘若男人覺得這個女人並不是完全適合的人選,男人就會選擇退縮和放棄。很多男人最初對一個女人充滿漣漪,就表現得興致勃勃,可是後來清醒了,發現女人並不是完全適合的人選,便會忽然退縮,不再在情路上前進。” --- 深雪, 愛經述異

台長: Alicia
人氣(42) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

Marcia
期待下一篇...下下一篇...再下下一篇
2008-08-30 00:10:39
ERICA
God bless you~
2008-08-31 21:33:57
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文