24h購物| | PChome| 登入
2004-04-24 01:10:40| 人氣6| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我。有一班新莊員!~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

經過了4月17同20日兩日既大council會議,
今屆既轄下組織事務委員會終於都成了初型。

我地有連委既老鬼,包括:AP 阿漢,EE Jeff,IS Teddy,BC CODY,PA REMY同PA DaviD

我地更加有新進la,包括:AS PETER,AS SiuSum,CTL MICHELLE,EE NOSE,IS KEN,MS CODY,MK BETSY,PA 阿倫,PA JOYJOY

更加會有不少後norm架LA~
有:Sophia,貞貞,細Wing,Terry(我當係架la,走唔甩)

來年做成點都唔緊要,早緊要開心~
我最希望我地可以一齊上莊,一齊落莊。


當然~我唔會忘記我既第一支莊,思政la~


哈~冇打文章咁耐,今個week竟然有人上黎睇喎~
真係意想不到。

台長: 尚未設定
人氣(6) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文