24h購物| | PChome| 登入
2010-04-02 12:26:32| 人氣113| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

别人孤陋寡聞,就是我們的錯

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

昨天, K交來的「麻煩事」

 

一個澳門生活的家庭

兒子參加了 well baby package

下一次將會注射一歲疫苗

 

她致電本中心

說澳門不知道 bb 打的針有沒有 Hib

我們針咭清楚地蓋了六合一 ( infanrix- hexa )

一種 well-known 的疫苗

同行應該知道六合一可提供哪幾種保護

 

於是,小二致電媽媽了解

想向她解釋時,她卻將電話遞給澳門姑娘

「姑娘,請問係咪對 xxx 的針有咩疑問呀?」

「無,你地針咭淨係蓋左五種保護,唔知有無打到 Hib 姐?」

「哎呀,姑娘,我地好清楚咁蓋左infanrix- hexa ,infanrix- hexa 無論歐美國際都知道有 hib 架喎,有需要的話,其實我可以 send 個 insert 同盒俾你,咁你咪清楚囉」

「我地上網 check 到啦,我地係想指出你地有漏洞囉」

「但係姑娘呀,infanrix- hexa 係 well-known 包含 d 咩架啦」

「我問左個打他針廿幾年的同事,佢都話未打過呢枝針喎」

我諗"係你地孤陋寡聞" 姐

「不如咁啦,你有需要我俾個 insert 同盒你丫」

「你地係備註欄度蓋個 hib 咪得囉」

「咁會俾人誤會我地打多支 hib 俾呀 b 架喎」

「咁你地叫醫生寫証明話呢隻針包咩啦」

「但如果藥廠好清楚寫明成份、保護係個 insert 度,呢個最 update 同準,而且醫生 d 字咁潦,都無用啦」

期間那邊姑娘不斷爭著說,小二難以打插

最後,小二不發聲,待姑娘說完後

「姑娘,你講完喇呵,不如你將電話俾返 c 太丫」

然後,我跟 c 太說明一切

c 太仍想醫生寫証明

小二卻堅持

最後,c 太說她們不用寫証明了


infanrix- hexa  在市面己有一斷日子了

她們孤陋寡聞

卻說成我們有漏洞

高呀 ~

台長: 小二

您可能對以下文章有興趣

人氣(113) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

爸爸
下次可能係日本甚至係東非打嚟可能更頂癮!做醫護人員果然每日都要面對唔同嘅挑戰!
2010-04-03 10:27:18
版主回應
下次可唔可以係冰島打黎呀?
2010-04-04 20:51:43
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文