24h購物| | PChome| 登入
2005-08-05 11:59:35| 人氣51| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

週記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

~1/8~
sick leave.. 頭暈,耳水不平衡.
下晝好返夜晚又返學,跟住去你度拎返我d notes.
唔想再吵啦,我稔我大聲話你個刻的確好嚇人,就好似我對我媽咪發脾氣個刻...sorry...
而我都appreciate你俾我借個膊頭俾你,雖然你咁高我咁矮...哈哈~

~2/8~
第二朝都勁辛苦,講左幾個電話做下野先感覺好d
睇到個group project powerpoint真係嚇死人,d英文好駭人..雖然應該預左,好似你話齋...好在大家都合作,刪減同改動佢地既字句都無問題.個半鐘就傾完
係又一城走之前買左d生日禮物既材料,正! (點知...refer to 5/8)
同沈小姐既晚餐又無緣喇,約左有無十次呢?!?


~3/8~
老闆放假,好多電話聽...希望無瀨野啦.d市民真係得個幾句:"民政處你話佢咁岩岩啦?講句公道說話啦!"男又好,女又好,都捉住答佢個一d字講返比人聽,"拿民政處咩小姐咁講架!"癡膠花架,前邊同佢講一咋咩情況下係咁係咁又撈到亂籠就亂講..
工作既一部分,我知...唯有小心d講野...比人告我專業疏忽導致他人損失就真係唔抵,只係contract仔姐.

同你講電話忘記買麵包就返左浸會,勁肚餓..
個present我地同阿蛇expect有出入,係因為佢份題目無講得咁清楚,都好過我expect,同埋明顯地好過第一組啦

盤算住都係時候叫人慶祝啦,點知比我plan既早左好多..是但啦,無理由就我時間既
打破左個如意算盤,唯有無試味就做我白老鼠啦你

同沈小姐講下電話,比佢笑下我幾時結,無理正經既師姐!
關係既野好微妙既,約十世都食唔到餐飯唔代表咩既,大家依然可以有個句講個句...心結唔係一個人可以製造既,控制唔到都無須太在意

~4/8~
叫左人,約好時間!
hanle左兩個好杰既case,法團真空同法團開會未講晒議程就散晒,癡線!第二單個主席比我都唔做呀,稍有法律知識又玩野既人好容易告個法團窮呀..遲d要打多幾次電話教佢做好個程序..唔係我都有事!
成日開完會都即鬆,但琴晚真係唔想走,完會仲捉住主席講左三個字,佢吸收到幾成我真係好擔心~
知道第二朝唔洗早起身,加埋成日嵌左篇條例解說比個真空法團,又盡力同個懵主席講左一大輪之後,個人咩都唔想做...一訓低就差d訓著,仲激親人tim..
個energy level graph 完全係downward bell-shaped

~5/8~
放假都係7:45醒,激死人啦!為左邊個呢?呵!

點解唔融架?
晴天霹靂!喊唔出...
冒住有毒既危機我一陣間都係試食左先啦,aaii~~~~~~~

做功課,寫琴晚既會議報告,整禮物,執野....忙過係公司

希望你今晚好開心!















台長:
人氣(51) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文