24h購物| | PChome| 登入
2003-03-09 00:35:12| 人氣96| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

童顏

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

沒錯!別懷疑,就是他! ^^;

那個最愛披著大毛巾
跟我玩小飛俠捉強盜的細漢囝仔

那個一直到我初三住校為止,每天跟我睡上下舖
而且堅持睡下舖的膽小鬼

「渭城朝雨溢輕塵,客舍青青柳色新....」
那個在我被聯考壓得喘不過氣來的青澀歲月裡
每個週末總會興高采烈歡迎我回家
然後迫不及待背剛學會的唐詩給我聽的小六男生

那個每次只要看了恐怖片
就會偷偷跑來我房間打地舖的足球校隊中場

那個後來念了生物遺傳和老人醫學
沒事總愛把我健忘的老症頭
說成是老人癡呆症前兆的壞傢伙

那個連該不該交個女朋友
也要慎重考慮,仔細評估個兩三年的傻小子

那個不用住阿里山
也可以出落的壯如山的摩羯座青年

Talkin' about you , brother ~

===========================================
Brother Brother

Oh brother brother brother
I know you've been layin' back a long time
But I love you like no other
Oh brother brother brother

I've been watching everything you do
And I've been wishing only good for you
All you've got to do is just to want it to
And it's gonna, it's gonna come to you

Oh brother brother brother
I know you've been hangin' on a long time
But I love you like no other
Oh brother of mine

You have always been so good to me
And though you didn't always talk to me
There wasn't much my lovin' eyes could not see
And I don't believe you need all your misery

Oh brother brother brother
Talkin' about you , brother

Words & Music & Performed by Carole King
===========================================

《看圖說話》
摩羯座小男生,兩歲半
左:很不情願的被姊姊打扮成可愛的洋娃娃~ ^^
右:學姊姊唱左手鑼右手鼓,手拿著鑼鼓兒來唱歌~

台長: 烏龜座女生
人氣(96) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文