24h購物| | PChome| 登入
2004-12-08 15:16:57| 人氣201| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

『幻想世界』

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

A heart that’s full up like a landfill,
A job that slowly kills you,
Bruises that won’t heal

放下工作
陪我

You were so tired, happy,
Bring down the government,
They don’t, they don’t speak for her

在我幻想世界裡
你存在

I’ll take the quiet life, a handshake of carbon monoxide

我沒有嘗試叫你的名字

No alarms and no surprises, no alarms and no surprises
No alarms and no surprises

因為
我以為
你會轉身來帶我
所以
我不敢

Silent, silent

我只是
不會帶給你
任何憂心
以及
麻煩
儘管是我的幻想
但我還是害怕
你的想法

This is my final fit, my final bellyache with
No alarms and no surprises, no alarms and no surprises
No alarms and no surprises, please

可是
我偶爾希望你也能
把我
放在眼裡
好嗎
因為這是我的
幻想

Such a pretty house, such a pretty garden

我會一個人去

No alarms and no surprises, no alarms and no surprises
No alarms and no surprises, please

只是
難過






No surprises~from Radiohead

台長: 腐敗敗生吞怡子Ψ
人氣(201) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文