24h購物| | PChome| 登入
2004-10-24 12:19:13| 人氣69| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

10~23

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

嘩噢~~~
琴日,學界比賽輸咗.....輸咗俾譚柏(乳)....輸得有d唔抵.........
點解輸波都得後防呢......兩次解圍踢空氣.....咁就等於兩個失球......
好彩我知道都有份踢啫.....都踢得唔差...(我覺得)~~~
希望下場都有咁既水準呢....~~~
教練都係咁講....下兩場一定要贏晒~~~~要出線~~~!!!
帶con 真係有d辛苦,隻眼好易好攰.......可能帶唔慣啩~!???~?!

阿Jack終於選擇了"娜柏莉",唔係個八婆,真係開心死我...不枉我追睇成十集"outback Jack"~公主,你係得既~~~~!!!!

十月又就過lu~~~但我d書只係溫咗小小咋...唔想再頹廢落去......希望聖靈更加充滿我心中啦~~!!~~~~
pray~ pray~ pray~ pray~

台長: 華華
人氣(69) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 運動體育(各種運動、運動情報、球迷會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文