24h購物| | PChome| 登入
2005-03-31 15:00:04| 人氣129| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

`'' _ˍ__原來…

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

講乜鬼友誼永固”foreverfds牙!好假lo"
朋友同朋友之間原來真係講錢&著數lo"
如果你唔係有錢&有著數”有邊個會願意痴落人度牙”
100個之中有98個就係咁”心淡la"
好彩我唔係識左你好耐lo"雖然你平時唔算黑人憎”
but份人攻心計到死``又話呢樣唔mind個樣mind”
到最後”你只會同人地講”我點衰”我咩咩野"之類``!
仲有``我幫左你既”"你又會覺得我搶先一步,,
喂..大佬”"人地同我熟過你bor"``
andthan”我跟本對某d人無興趣!++
仲有次你個fd話返比我知"”你因為妒忌而好撚憎我囉”"``pk"
又話我搶風頭`` ˍ_得”既然你咁講,,咁就sorry喇"”
喂”我人黎架``有邊個唔想做最叻個o個??”
而有邊個又想做最唔起眼既一個牙???"”
_ˍ不過,,呢樣都算喇||我下次唔想再聽到有人咁話我囉”"
好撚難聽囉,,d說話”[[溝哂佢lo""咁受歡迎”"]]
當我咩牙!雞?鴨?夜總會台柱?企街?
就算受歡迎咁又點牙”"我有權選擇架”"人地like我就要受人架喇”
你都87架"妖,,好火牙”"下次米撚再約我去邊去邊喇”
"``我以後都唔會再去你個o頭玩”""真倒楣!!~~

台長: 木昜言若言若
人氣(129) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文