24h購物| | PChome| 登入
2004-11-22 20:33:15| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

不提不提終雖提

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我好希望~識得楓子緣哥哥既人!!!

我請你地唔好再為佢喊!!

我想你地明白! 人死又點可以復生??

就算你地真係忍唔到 都請你喊細聲d!!

因為子緣哥哥唔鍾意人地係佢面前喊!!

佢會覺得你唔堅強!!(其實我講緊自己...)

我記得我地”小童club”一行10個~

一齊去探子緣哥哥~~到左醫院後!!!

你地有無諗過子緣哥哥已經同病魔對抗緊!!

你地仲係度喊!!你地咁樣米會令到子緣哥哥更加難受!!

當係呢個時候!!我就立即叫你地出一出去!!

剩返我 阿磊~ 個時!! 間房好靜好靜!!

我好驚好驚!! 我好天真咁諗 點解一個好人永遠無好報架??

直到而家我都想問點解呀!! 就係個晚.. 12月2日!

直到今日~ 有睇過我info既人當中有4個人問我~

楓子緣究竟係咩人?佢做乜唔係度?

我好坦白咁同佢地講!! 楓子緣有一種好難醫既病!!

到最後.. 去世了!! 每當我講呢3個字...”去世了”

當時既場景真係印象好深受!! 真係好難過!!

我記得我同你影左最後一張合照!! 你由當初既肥仔變到...

你瘦哂..你連講野都有心無力..

楓子緣!!時隔一年左右!!我希望你係上面過得開開心心!!




我地永遠愛你!!

台長: 木昜言若言若
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文