24h購物| | PChome| 登入
2005-06-06 14:04:35| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

又黎感觸時間

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

雖然已經廿幾歲仔, 但從來都唔多覺自己已經係咁老
前一個news我都話自己係大細路黎
但今日o係hong kong band個forum個搵人區度
睇到個個post都係搵d 16-7歲既人夾band...
我覺得我好似早排都仲係16-7 歲咁...
但其實我都已經算係半個前輩喇...年紀上

望番轉頭
夾Saliva, 夾Gravity, 夾Hydrophobia
就好似早排既事咁
800拎Warehouse 亞軍, 入Asian Beat Final
就好似琴日既事咁...
我依家有時訓覺, 都會發到
聽日考試, 番學遲到, 比中學miss叫剪頭髮
呢d夢
次次都扎醒...凸!!

但其實Warehouse差唔多一年喇
今年既比賽都開始左報名
Asian Beat都就黎又到喇

諗番舊年呢個時候
應該係努力溫緊書, 考緊試, project就趕哂喇
仲記得舊年city 收左我...
我番左半日就走左堂加退埋學
都發覺自己幾亂黎
但我可以大大聲同人講
我做過半日大學生架!!

但如果當初我唔咁做...
我諗我仲未知自己想點
出黎做野, 做野, 睇野同諗野都會唔同哂...
(起馬我有幾個fd都係出左黎做野之後就食埋煙
阿Gill, 肥倫, 連抄屎都食埋
Anton, 我估你出黎做野之後一定會食埋!!特別係你既行業
但作為你地既朋友, 我都係果句, 唔好食啦!!)

過去呢一年, 係我廿幾年黎
得著最多既一年
無論係我既音樂, 朋友, 或者事業上
有好多野都係因為800而開始

台長: 呂樂
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文