24h購物| | PChome| 登入
2005-06-13 19:11:42| 人氣45| 回應0 | 上一篇

別了...*[ 更新19/6 ]

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唔記得講返,,,d相我已經放哂去相簿..如果要睇返或者要down返落黎//就自便喇...5好再叫我續個續個send..你地又唔係唔知我部腦既速度有幾......快]]||

網址如下:
http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/alice_901116/my_photos

___________________________________________更新日期:6月19日


柔道比賽...嘻~..初初牙sir同我地報左名參加[事實上係...強制性]..我仲響度諗姐係叫我地去死嫁姐..!|我地諗過,,點解要我地去喎..一組要5個人,,牙sir刀係想比o個兩個有潛質既去比賽...,,我地3個係陪跑姐///..

點知原來係咁好玩..我地咁刀可以呃到個..銀牌番黎…..個銀牌唔野小嫁…成塊鐵餅咁,,,咪話我講牙…...人地唔知ge 就響度諗..「果然係有實刀下,,刀係唔好睇小佢地!」但係事實又係乜呢..??哈~就係咁ge..隊際賽..同我地爭牌既得3隊..講真就係........打唔打刀有牌拎..~問你死未..~

除此之外,,,牙sir~話..下星期有大食會~嘻~而且柔道可能有得去台灣…超級開心…!! 7日不過要成1千幾蚊,,,要草下錢先~*+不過7日…刀ok….喇~連埋住酒店同機票$ 一個字,,,,「正」 …~~!||

----_____----_____-------________------___---_______----_____-----_____-----____------------____


考試喇~…….///刀唔好諗咁多無謂野…..考到星期五就可以自由.yes~!!!!~..friday 既f係for 咩牙,味就係《Fr ee》lo .but而家已經考到我頭暈暈.…日日溫到2點幾先訓//成間屋靜哂…等返我一個..///,,so 你地果時打比我刀會搵到我[我指手提電話] 一訓到張床度就好似死左咁樣…幾大聲刀嘈我唔醒,,而我已經習慣,,當我訓到好林果時就會自動彈起身..就o岩o岩好6:30..整埋d野就夠中出門口~/~.希望響星期五 o個時我仲未死喇…仲可以完完整整,活生生地咁響你面前~///我而家已經有d辛苦//.~!!!>. <

我暑假打算做個壞孩子~..,張d頭髮染左佢…仲要highlighy果隻..呵~正…開始有D變態~..不過講到尾…刀係到時先算喇.~我呢d人..刀係3分中熱度姐~

我部電話返好喇.,..~電話號碼同之前o個一樣~….641x –5613..相信你地刀應該知道係邊個嫁喇…~希望你地得閒..就打俾我…考試之後約出黎…~大家吹水la,,,因為我發現我有冇手提刀係好似冇乜人打比我咁...~..有d廢廢地..!!如果係咁既話,,考慮緊買唔買過新既好~~~~




刀係果句,,,

__ˍˍˍˍ__我就是我.,..
__________________代替品永只會是代替品

永遠只是!|

好喇,…,,忘了交待|聲...呢篇係我最後1篇日記..以後我刀冇乜機會再響PCHOME寫日記嫁喇~*+~ˍˍˍˍˍˍˍ_____ˍ 別了~

台長: ` __牙彤..*|]
人氣(45) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文