24h購物| | PChome| 登入
2004-09-17 21:26:53| 人氣53| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

柔-.-道

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今 日,放 學 去 柔 道 唷*-.原 來 打 柔 道 好 累 累 嫁.!今 堂 玩 基 本 功..
開 堂 前 KIKO 想 走 人 .我 當 然 地 係﹝唔 比 啦.﹞比 佢 走 仲 得GA.
開 堂 之 後,我 地 訓 響 地 下 度,爬 爬 下 錦. 我 諗 我 果 時 幫 佢 地 < 掃 地 >!. 好 熱 熱,又 唔 比 開 冷 氣,不 過 我 仲 頂 得 信 .!勁 呀 # 卡 卡 ~ !
我 件 柔 道 三 係 3 號 ,都 好 長 下..但 係 好 似 好 好 玩..陳 銳 強 整 親 隻{腳 腳}唔 知 道 痛 唔 痛 呢,我 聽 到 佢 講 好 似 出 血. . 但 係 人 地 又 話 咩「佢 好 精 神,走 前 仲 同 佢 玩 多 次 柔 道 比 賽」...都 唔 知 道 佢 點 諗!**-~返 到 屋 企 我 即 刻 沖 個 涼 先 / 正 爆 / .
今 日 我 早 左 返 , 打 去 你 屋 企 你 爸 B 聽,話 你 唔 響 度.打 去 你 手 提 又 唔 通 喎.你 想 點 先.有 冇 事 都 比 我 電 話 OR SEND 個 信 息 比 我 啦..我 會 擔 針 你 嫁...

台長: ` __牙彤..*|]
人氣(53) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文