24h購物| | PChome| 登入
2008-08-26 13:00:37| 人氣1,544| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

溫暖的雙手

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



溫暖的雙手 黃思婷 唱

詞:黃思婷 曲:黃明洲 編曲:項仲為 合音:蕭蔓萱

記得大手牽小手 教我一步步慢慢的走
現在讓我牽你的手 請你放心的走
記得你慈祥的笑容 慢慢溫暖在我心中
感謝你養育我 讓我變得成熟不怕黑夜等候
現在換菩薩牽你的手
請你放心的跟祂走
放下所有牽掛 帶著我的祝福
你永遠在我心中
現在換菩薩牽你的手
請你放心的跟祂走
放下所有牽掛 帶著我的祝福
我愛你 你永遠在我心中

The warming hands
Your big hands hold my small hands. You teach me to walk step by step.
Let me hold your hand now. Just to feel relief and to walk please.
I remember your gentle smile warming my heart softly
Thanks for having me, for letting me be mature.
Don’t be afraid of waiting in the dark night.

It’s Bodhisattva’s trun to hold your hands now
Just follow him please.
Lay down all your worries. Take my blessing with you
I love you! You‘re alive forever in my mind

It’s Bodhisattva’s turn to hold your hands now
Just follow him please
Lay down all your worries Take my blessing with you
I love you! You‘re alive forever in my mind



台長: 無明
人氣(1,544) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV) | 個人分類: 旋律 |
此分類下一篇:金色年華golden age
此分類上一篇:婚禮的祝福

菲菲
歌手:黃思婷 
歌名:溫暖的雙手
專輯:祈禱
年份:2008年04月03日
作詞:黃思婷
作曲:黃明洲
編曲:項仲為
合音:蕭蔓萱.
http://yoshie1976.blog23.fc2.com/blog-entry-779.html
2008-08-26 22:19:46
版主回應
這首歌真的太棒了!謝謝!感動很多人!
2008-09-06 03:51:04
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文