24h購物| | PChome| 登入
2005-05-24 17:13:21| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

和記寛頻~想死

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

頂~和記又斷線,搞到我無得上網寫日記,仲要係打好多次電話去客戶服務都無人聽,又無人覆!!!哼!!!我唔會再續約架啦~
今日番左學校,上網幫珍珍print份野出黎交,我自己亦要搵eric哥同浩賢簽名,好開心,今日見到eric哥,呵呵!!!

寫番lee兩日做過乜先,
星期日:
同熙熙去左行apm,我朝早起身打比佢,打到成2點先有人聽,激死,原來佢鲻左覺,關左手提係到叉電,我又無打去佢屋企,攪到搵極都搵佢唔到~之後去佢公司執野,再一齊去行apm~我地去左和民食tea~嘩!個間野d招呼差到Y!!!根住勁同熙熙講要同要投訴,我地仲話打e-mail去, cc埋比d東方,apple日報等,哈哈 ~
根住熙熙去左陪我去睇衫, 我係 2%睇中左見外套,so叫左妹妹過黎,借張vip比我,嘩勁抵,平成 $100,呵呵~
之後我地不來個日係張震嶽黎開簽唱會,佢真係勁有性格wor~fans叫都唔應個隻!!! 之後晚餐去左間貴夾唔好食既餐廳到食,我開始發燒...慘
then食完dinner去左行吉之島,買左d野就番去啦~番到屋企就燒到死咁濟,比阿媽哦左幾句就鲻著左~

星期一:
全日都係到煲”犬夜叉”,終於睇完一隻DVD,仲有5隻要睇!
終於睇完望峰新書,BUT總是覺得梁粉變心變得很牽強!
由於病既關係,無乜點食野!
夜晚睇”MONK”勁正,超喜歡 !!!

台長: 幸福的公主
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文