24h購物| | PChome| 登入
2003-11-01 10:50:53| 人氣48| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

變變變!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好多事....不知道該怎麼開始訴說...

讓自己最開心最快樂的事....我想大概就是...無意間唱起歌的感覺...我想無人不喜歡自由自在的生活吧!


我覺得唱歌...
可以表達一個人心情....
可以訴說一個人的心聲.....

多年以黎我多唱的歌曲..我想大概是 TwiNs的, JOeY的, JAdE的, BObo的, MiRIaM的, VicKi的, KarENa的, SamMi的, KelLy的, 2R的, StEphY的, ThEresA的, GigI的~ (排名不分先後)


有人話我變佐好多~ 有d話我活潑佐..(係掛,起碼我都覺我玩得放佐,仲開心佐);有人話我唱歌愈黎愈有水準,仲叫我參加d咩歌唱比賽..(lee個就真係唔知喇,但係我唔會參加架~哈哈);有人話我靚佐..(哈,多謝你地先,之但係...我唔覺bor,唔好成日都tum我開心sin得架)~

唔知係咪成日都唱歌..攪到心情好好..而唔亂咁發脾氣呢?? 呵呵~ 我諗最大o既原因係..我真係放開晒所有野~ 所以輕鬆佐好多好多~

台長: ⊕ClaiRoL⊕
人氣(48) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文